医院向け動画プロモーションビデオ(インプレッションについて)


インプレッションについて
Vimeo.comの動画のアクセス解析をみていると、インプレッションという言葉が出てきました。
インプレッションとは、「印象」という意味になります。ここでは、そうではなく、広告用語で、 広告がディスプレイ上に表示された回数、すなわち、閲覧者が広告を目にした回数のことを指します。
About impressions
When I was looking at the access analysis of the video on Vimeo.com, the word impression came out.
Impression means “impression”. Instead, in advertising terms, it refers to the number of times an ad has been shown on the display, that is, the number of times the viewer has seen the ad.
vimeoでは、 Vimeoクリップページや埋め込みサイトで動画が「読み込まれた」回数になります。youtube で動画が終了した後におすすめ動画としてサムネイル画像があがってきますが、それが何回上がってきたか、ということを表します。
In vimeo, this is the number of times a video has been “loaded” on a Vimeo clip page or embedded site. After the video ends on youtube, a thumbnail image will appear as a recommended video, which indicates how many times it has been displayed.
私が、アップロードした動画のなかでは、11月6日にアップしたレストラン紹介ビデオが一番多くインプレッションとして表示されているようです。つぎにおおいのが、final sale comingという動画(11月10日アップした動画)、三番めが名古屋城本丸御殿ということになります。食べ物を紹介するサイトは誘因率が高いと私も感じていましたが、如実にこの結果に出ています。
Among the videos I uploaded, the restaurant introduction video uploaded on November 6th seems to be displayed as the most impression. Next is the video called final sale coming, and the third is Nagoya Castle Honmaru Palace. I also felt that the sites that introduce food have a high incentive rate, but this result is clear.